att ha varit på babymassage!

och för en gångs skull var jag och Svea uppe tidigt! kom tid en kvart innan det började. Så då passade hon på att sova kvar i vagnen tills det var dags för massagen. Gick riktigt bra den här gången! Bara atthon kissade tre gånger haha tur att man är ordentligt utrustad med underlägg, handduk, papper, och våtservetter!
Synd att det här var sista gången.. Är riktigt kul att komma iväg, och jag tror att lill gumman uppskattar det oxå. Hon sover så bra efteråt hihi det ar på krafterna att få massage ;)


efter massagen blev det en sväng på staden och nya JULGARDINER blev inhandlat. Och en söt klänning till skruttan min! älskar att köpa kläder till henne! man kan aldrig få nog!!!

nu har jag skickat in bild till dop tårtan iaf,, blev att man fick ta till ole dole doff metoden då man inten kunde bestämma sig ! :D              Det fungerade det med!
idag kom Sveas diadem med rosa rosett som jag hade hoppats att hon kunde ha till dopet men det var för stort.. Synd, bra gulligt var de ändå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0