yes jag klarade det!!

det här låter säkert fåningt,, men jag klarade av att gå i en hel timme i skogen ikväll utan att få alldeles ont i magen! tidigare har ja knappt klarat av att gå till bilen från jobbet innan man får världens värk i magen pga foglossningen. Så det kändes underbart härligt att komma ut å röra på sig lite!! det går mkt bättre att gå i skogen än på asfalterade vägar, för direkt vid hårt underlag så får jag ont igen. Men nu kan jag röra mig fritt i skogen iallafall!! :D men man märker att konditionen absolut inte är densamma... man blir andfådd väldigt snabbt och direkt då man går i trappor.. vilket inte är särskilt kul..  det är inte alltid en dans på rosor att vara gravid.. men det blir inte bättre att man klagar hela tiden heller ;)

nu ikväll har jag mumsat i mig melon & kiwi, det var längesen man åt det men ujjjj vad gott det är!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0