less jag blir...

igår blev det inget jobb för min del,,, det fick bli akuten igen istället.. hände samma sak med hjärtat igen, att det höll i sig så där länge utan att ge sig, fick domningar i händer å armar, låg utslagen i sängen.. inte roigt alls... så det var tur att älsklingen var hemma och fick köra mig till akuten. hjärtat hade hunnit och lugnat ner sig innan vi kom fram men rådgivningen tyckte att vi skulle åka in iallafall då man hade blivit så påverkad utav det. och åter igen hade de inte så mkt att säga.. ja hoppas att jag ska på den där utredningen om hjärtat snart så man får reda på vad det är för fel.... och igår kväll hände det en gång till,, men bara för en liten stund så då struntade jag i att höra av mig för man får samma svar ändå,.. har blivit mkt oftare nu och det är grymt jobbigt..

men idag ska jag till jobbet igen, fullt upp på salongen - precis som det ska vara!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0