fredag morgon!

idag blev man tidigt väckt av 2 kelsjuka katter som kom upp i sängen och ville ha uppmärksamhet =) inte helt fel å vakna på det viset. igår kväll stannade jag uppe och kollade på filmen "Don´t Mess with Soan" (tror ja att den hette iaf) Adam sandler som intar rollen som frisör.. Tur att man kan ha dålig humor ibland annars hade nog den filmen varit ganska kass ;) men man fick sig några glada skratt ändå!

i onsdags var Linnèa här :D sjukt roligt å träffa henne igen, på tok för längesen nu. Så pratade om det mesta mellan himmel & jord. Åkte iväg till melkers och fikade och det första jag frågar efter den första biten av en daimtårtsbit är "Hmm undrar vad vi ska äta sen då?" haha vadå besatt av mat?? :D vi satt kvar iaf ngn timme men sedan sprang klockan ivg å det var dags å äta ngn form av lunch om man skulle orka med å jobba sen. Så det blev en liten promenix till Katrinedalskrogen för att äta lite! (smart att börja med fika å sen gå över till maten) hehe ibland är man riktigt clever!! Var helt inställd på att ta en sallad men när man kom dit och fick syn på dagens så lät det mer lockande. Så det blev pasta med kyckling och curry ! Åt inte lika mkt som jag trodde att ja skulle göra då fikat gjorde sig påminnt. Efter vi hade ätit hade man en sån där stund och frågeställning till sig själv: Varför åt jag så mkt??? riktigt riktigt mätta blev vi ändå!
Så kul att träffas och prata igen ! tll nästa gång får det inte dröja lika länge!!

mitt hjärta har hållt på å krångla flera gånger den här veckan,, varav 2 gånger på jobbet. Och det är INTE kul!! bli yr och helt konstig när man står och har kunder är väl inte det bästa direkt.. som tur är har det gått över nästan lika snabbt men ändå! Och inte nog att härtat ska hålla på å spöka,, min rygg gör sig väldigt bra påminnd om att jag är gravid då man kan ha bra ont i ryggslutet om man har gjort mkt under en dag eller jobbat. Försökerverkligen tänka extra på hur man står nu vid salongen men ändå gör det förbannat ont.. suck... det är bara att se glad ut och stå ut i 10 veckor till....

annars den här veckan så har ja faktiskt agt ut min lilla pärla til bil på blocket =S kommer sakna min lilla "Sork" kommer en och ska kolla på den ikväll efter jobbet. Men imorgon ska ja faktiskt till Lnköping och hämta min nya bil.. =D Min första combi,, så det blev en Passat 1,8t combi, metallic blå i färgen. Och vi lyckadades pruta ner den 7000kr!! det trodde jag faktiskt inte, så det blev absout en glad överraskning! mendå är bil avklarad innan bebisen kommer iaf, en bil som man kommer ha plats med banvagn och dylikt i. Skönt! Önskar att man kunde ha kvar min lilla bil oxå en det går inte riktigt runt då. Om båda hade heltids jobb så skulle det vara en annan sak men nu är det inte så, då får man gra det bästa av situationen!

men nu har de blivit dags att äta lite frukost! magen kallar... ;)





Min älskade lilla bil..


och här kommer lite bilder på bilen vi ska hämta imorgon:









en helt okey bil som kommer funka bra för oss!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0