Flicknamn =)

ja namn har vi redan bestämt sedan länge tillbaka, 5 veckor innan ultraljudet hade vi kommit på ett tjej namn som båda kom överens om :) Innan gillade jag de här namnen väldigt mycket:

Tindra
Saga
Nova

och niklas gillade Delinda.

men sedan kom namnet Svea upp :) och det älskade båda två! Så om det blir en liten tös (som det såg ut att vara) så blir det nog en liten Svea, fast man vet juh inte,,, kanske inte alls ser ut som en Svea haha men vi har kallat bebisen för Svea under nästan hela graviditeten nu. Min gammelfarmor hette Svea hon med, så det är lite kul att det är ett släkt namn som förs vidare, och hon var en av världens underbaraste människor!

Fick reda på för några dagar sedan att en gammal klasskompis har döpt sin tjej till Svea, och det var inte lika roligt kan jag säga haha men vill inte ändra namn på våran lilla ängel nu, vi har varit så glada över det namnet hela tiden så knns dumt att byta det för att en annan har döpt sin dotter till samma namn. Hopas bara inte folk tror att man härmar henne sedan. Och om de gör det,, då ska jag inte bry mig ett skit för jag vet att så inte är fallet :)

Pojknamn tycker jag är betydligt svårare, fins många gulliga pojknamn, men svårt att föreställa att min son ska heta det. Så OM det skulle bli en pojke får han nog vara namnlös i några dagar tills vi kommer på ett passande namn.



jag å lillebror myser i sängen i Gävle under påsk :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0