dålig updatering

måste berätta om ännu en flopp som ägde rum i onsdags haha! det var efter jag hade varit och ätit på Jacks med 7 andra från frisörklassen. Roligt och träffa några igen, och ja,, det var nog jag som hade ändrat utseende mest pga magen ;)
där var nog allt lyckat, trevligt ställe god mat och så vidare. Men efter maten var jag, Emelie och Charlotte lite sötsugna så vi fick en impuls idè att dra till Örebro och fika. Sagt och gjort! Först hem och byta om, hämta lite cd skivor hos charly, bättra på make upen sen drog vi iväg! Kom fram till Örebro strax innan 22.00. Vi hade hört talas om ett bra ställe som heter "njuta" och dit skulle vi absolut! först hittade vi inte dit (var antagligen för ivriga för att se något för det va typ det första cafèt vi gick förbi) men efter något varv runt slottet så hittade vi slutligen dit. Härlig miljö, bra musik dunkandes i bakgrunden, perfekt planlösning! Vi hittar ett bra bord att slå oss ner vid sen fram till disken/kassan fö att beställa. Och där framme i en kakmonter stod riktiga smarriga muffins, Cheescake, chokladtryffeltårta, pajer,,  you name it!!! När det är våran tur att beställa hinner vi inte mer att säga än en cheescake innan han som står vid disken avbryter och säger "nej, vi serverar inga kakor och sånt längre."   meh! ni har ju det framme, rakt framför oss!!! men nope!! stenhård på den punkten... och ändå har de en upplyst kakmonter fylld med godsaker.. i sånna fall kan de juh åtminstone släcka ner montern eller bära bort kakorna slipper man bli frestad! haha..
jaja tänkte vi, kan vara gott med en stor caffe mocha oxå så beställer det istället. Och vad tror ni han säger då? ??
" nej vi serverar inget kaffe,bara något att dricka som alkohol" 
-men min kompis är juh gravid, hon kan inte dricka nå alkohol!
"nehe, får hon väl ta en svart kopp kaffe då"

??????????!!!!!!!!!!!!!

jag kände hur min haka nästintill snuddade golvet innan jag mot min fötvivlan fattade att här skulle de inte bli någon fika inte!!! Åh gissa om jag var fika sugen??? haha så tre snopna och besvikna, samt lite små sura tjejer fick traska tillbaka till bilen igen...  så den här onsdags kvällen slutade på mc donalds där vi tog en glass och jag en muffins... I Karlskoga!!!! snacka om oflyt........  men vi kunde skratta åt det iaf! lite små roligt i efterhand... :P


torsdan var en riktig lat dag,, gjorde inte mkt då.. ut och gick på kvällen vid aggerud..
fredan var det fullt upp på salongen, hade bra ont i ryggen efter dagen. Och direkt efter jobbet hem för att sälja min älskade blåa peugoet.... hoppas han tar väl hand om min lilla pärla!

lördan spenderade jag och älsklingen på gelleråsen för att kika på STCC,, roligt att kolla på motorcyklarna! bilarna skiter jag i haha inte lika roligt att titta på tycker jag.. efter det åkte vi till filipstad, hem till min faster där pappa och allihopa var på besök. Blev grillning på kvällen, mycket uppskattat kan jag lova!! MMMMM mmm vad jag älskar grillat! Runt ett på natten åkte vi hem till mamma för att sova där.
Söndan var fylld med klippningar å slingnigar ;) hann även med en tur till Zenita igen fr att busa lite med lillebror =)  väl hemma i kga igen åkte vi till Niklas mamma. Skulle göra lite slingor på henne oxå. Sjukt trött var jag hela söndan, matt i hela kroppen. Man blir lättare trött nu mot tidigare. Kroppens sätt att tala om att man ska varva ner lite tror jag :)

på kvällen lyxade vi till det med lite godis och kikade på den tecknade filmen " Bilar".

så det var min helg de!



 

Kommentarer
Postat av: Zäta

Har ni kommit på några flicknamn??:)

2009-05-27 @ 13:06:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0