bilder från helgen!

tänkte dela med mig lite bilder fråni helgen då vi grillade lite =) guud va jag älskar grillat!! Mmm sommarkänslr får man på en gång!



Emelie i egen hög person ;)



grillmästarna Drazen & älsklingen!



MIn långhåriga Niklas! Det är tur att man inte behöver bry sig om hur man ser ut när
man är ute i skogen hehe ;)



lite grillspett :D



Max fick självklart vara med!



Emelie hjälper till ^^



Kul att i kunde komma ända till Nordmark för att grilla med oss =)





Niklas njuter med en kall öl i handen



Max verkade sugen på grillat han med!







Max & jag myser




det blev en lyckad kväll med riktigt god mat och sällskap!
synd bara att alla blev hur tröta som helst efter all mat haha!
men tack för en kul kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0