ändrade planer!

den bilen vi skulle hämta idag hade han vi skulle köpa de av redan sålt! vi hade bestämt tid, fått hans adress och alltg, se igår får vi ett sms där det stod " Hej, fick ett bättre bud idag som jag inte kunde tacka nej till, så jag sålde den idag. Hoppas att jag inte ställer till för mycket bekymmer för er. Tack för visat intresse och lycka till med billetandet."
Fy f****n vad fräckt!!!!!!! jag förstår självklart om man får ett bättre bud och hellre vill sälja för den summan, men ska man inte höra av sig till dem som hade tänkt köpa bilen och beätta att manfått ett bättre bud. Och om ma vill köpa det för det priset istället eller lägga ett högre bud? Inte bara sälja den.. Det var dåligt........


men nu i efterhand är jag faktiskt bara glad att det inte blev av,, då vi igår kväll åkte å köpte en annan, nyare och snyggare bil. Fick dock lägga till 5000 kr mer mot den andra bilen men det var det absolut värt!! så just nu är man stolt ägare till 2 ganska fina bilar! =) bilen kommer bli kalas bra till bebisen sen, bra plats för barnstol och barnvagn! så nu är det problemet löst.
så igår kom vi hem runt 2 på natten, så det blev lite senare mot vad vi hade tänkt oss ^^ kan lägga ut bilder på bilen sen så får ni se pärlan ;) men nu ska ja hoppa in i duschen och göra mig iordning, för sen är det iväg till stugan där det väntar fika!
ha en bra dag!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0