20/5

Imorse försov sig älsklingen, så det blev en timmes extra mys imorse innan han skulle med den andra bussen. Älskar att ligga i sängen tillsammans med honom, älskar när han lägger armarna om mig, smeker min mage och drar fingrarna genom mitt hår... Det är underbart de!!!!!

halv 9 hoppade jag in i badet där jag bland annat lade en ansiktsmask och inpackning till håret, så nu känner man sig lite extra fräsh! Efter badet har ja hållt på å plockat lite här hemma. Strax efter 10 stod jag å diska i bara bh och mysbyxor,, då kommer Fredrik inklampande haha å där står jag lite snopen när han är hela 45 minuter för tidig.. Så disken fick vänta ett tag till.. Gick iväg för att få på mig lite mer kläder sedan åt vi lite frukost och drack kaffe. Hjälpte honom lite med hans hår så att det inte blir allt för långhårigt :P

ska försöka komma iväg till hudfixarn innan jag börjar jobba idag, min foundation är helt slut, så nu har jag en från Make up Store,, tycker inte att den är lika bra för min hud som ID make upen är. Och ikväll ska ja äta på det nya stället i stan "Jacks"  med några av tjejerna i klassen,, en liten återträff :) Och jag kommer vara tjockast haha :D härligt de!

skönt att vara ledig imorgon,, hoppas på lite finare väder då...



en sliten Carline på väg upp till Gävle under påsk...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0