varit å shoppat lite!

igår innan jobbet drog jag å älskling till karlstad för å köpa lite saker =)  vi åkte först ut till barnens hus, där vi hämtade ut en gratis baby basic box, som man får gratis,, den innehåller bla blöjor, napp, våtservetter, haklapp, vi föräldrar tidning, information, amningsinlägg mm.. Kanon bra att ha!! sen köpte vi ett jätte fint baby gym! en ganska stor matta med 2 bågar över som det sedan hänger gosedjur på,, olika speldoser med mozarts musik, prassel saker, spegel och andra roliga saker fanns det på den.. mamma tyckte väl att de va lite onödigt då vi kunde få begagnat både av pappa & mia, och av anna,, men kände att de är roligt med att få lite nytt oxå!!
sedan åkte vi in till stan, där jag hittade ett par nya adidas skor på eurosko! jätte sköna!! vit å svart,, känns fräscht med ett par vita skor oxå då jag redan har köpt ett par svarta. jag hittade även en vit vanlig tröla på JC som blev min ,) å niklas köpte ett par jeans,, jag hittade även en cool blomkruka som ja ska ha på balkongen som lyser =) kan va fint det nu mot våren,,, bara snön vill försvinna =/ innan vi åkte hem var jag tvungen att springa in på body shop å köpa mig ett nytt body butter! jag är helt såld för dem!! den här gången blev det med körsbärsdoft... Mmm..

sen bar de iväg hemmåt och iväg å jobba!
efter det va vi på willys å handlade hem lite mat... och sedan blev man bänkad framför tvn å kollade då färjestad åter körde över skellefteå md 6-0. härligt!!!
idag lutar det åt en fika med tjejerna,, och imorgon blir de å träna!!

   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0