vad ska ni göra ikväll?

jag ska iaf leta mig till Lindesberg å hitta folkan 13 för att kika på när dennis gör debut med sitt band "drinking on a monday" de ska bli grymt kul att se!! ska dra med mig sandra och charlotte,, så innan blir de lite tjej kväll här hemma hos mig med lite mat, å drinkar kanske (dock inte till mig, ja nöjer mig med en fanta ja!! )





där har ni grabbarna som ska spela ikväll! bilden längst ner är dennis :P se om de blir en flipp eller flopp då haha :D nej va elak jag är ;) men har ni brist på saker å göra ikväll,, dra till lindesberg vet jag!! ;D



igår va jag å älskling på första föräldragruppsmötet,, va faktiskt kul att se lite fler som är gravida,, vi var dock yngst,, men de förstod jag nästan :P å de äldsta va runt 40 så de va en riktigt blandning av människor.. första mötet handlade mest om att vi skulle presentera varandra så man har en susning om vilka alla är,, sen pratade vi lite om förväntningarna inför att bli föräldrar.. och jag hatar att prata inför grupp,, men gick faktskt bra,, de första gångerna ja pratade kände jag hur jag hettade till i ansiktet men sedan blev de bättre.. skönt.. hihi

idag är det sista dagen Carina ska jobba på salongen,, sedan måste hon sluta =`( usch vad tråkigt!! ska dit vid 11 å ge lite blommor och fika en sista gång.. fy vad sorgligt det kommer bli,, å eftersom man är extra känslig nu så kommer det nog att bli ännu jobbigare.. hade så gärna velat att hon kunde stanna!! för hon är en sådan helt underbar och omtänksam person!!


fan att de snöar nu oxå... igen!!!!! när ska våren komma på riktigt??

Kommentarer
Postat av: Charlotte

Och jäklar vad vi ska rocka! Värsta rockmamman, you go girl! :)

2009-03-27 @ 14:17:39
URL: http://charlize.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0