träningsvärk!

det börjar jag få nu,, å värre kommer de väl vara imorgon :P GÖTT!!! men mest värk är de vid bröstmusklerna från alla armhävningar igår,, men de ska kännas! körde lite easy line innan jag gick iväg å jobbade,, skönt att träna på förmiddan,, brukade ja aldrig göra, men ska börja med det nu tror jag =)


idag har ja 6 klippningar inbokade på 4 timmar =) så fullt upp idag!! igår tajmade min kund väldigt bra måste ja säga,, hade fått ett återbud runt 14, så hade inget att göra fram tills kl 16,en då kom min kund i en timme tidigare och undrade om det gick bra.. vlket det gjorde och det var tur! för det tog 3 timmar att fixa hennes långa tjocka hår med ljusa slingor i hela håret, men resultatet blev bra! känns kul när man kämpar med ett hår under en längre stund å man får ett bra resultat =)

men nu ska ja duscha, sen äta lite, och sedan börjar de dra ihop sig till att gå til jobbet.. men ha en fin dag!

Kommentarer
Postat av: M i m m i s | D e s i g n

Svar: Tack så mycket och tack för ditt bud! En sluttid är nu utsatt så du får hålla utkik ifall du blir överbjuden :)



Mvh Mimmi

2009-03-12 @ 11:37:17
URL: http://mimmisdesign.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0