soligt!

oj vad pigg man blir direkt när solen tittar fram! helt underbart!! våren är förhoppningsvist på ingång. Igår va jag lite vuxen å köpte blom frön som jag ska så snart som jag sedan kan ha på balkongen... för nu har ja inte kvar mitt fina eqalyptos träd (akta stavning) och jordgubbsplantorna å smultronsplanterna vet jag inte om de överlevde vintern.. de återstår att se!! lite huslig kan man att vara ibland ;)

ikväll blir det träning igen! Easy line,,, funkar bra för både min made å ljumskar,, kanon!! funderar om man ska våga på å testa body pump å Basic step igen,, för de är grymt kul!! helst skulle ja vilja köra ite combat igen men är nog ite tillräckligt smidig för det,, hoppa å sparka med den här magen som bara kommer växa? hmm nej tack.. tar det efteråt istället när man ska försöka komma i form igen =)

nu ska ja sätta på mig lite kläder sen knalla iväg till apoteket (måste ha järntabletter) sedan ska ja promenera lite till,, man måste passa på när det är så här fint väder!

Ha det fint!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0