redan torsdag??

oj vad snabbt veckorna går.... men de är juh bra det!!! får man se den lille snart!! :D ÅH vad jag längtar!! och det är så härligt nu när man har fått sett bilder på våran lille skatt, då förstår man lättare vad den sysslar med när man känner att det rör på sig där inne! är så glad att man känner redan jätte mkt när de både sparkar åvänder på sig.. och ibland tydligare än de andra gångerna.. så mysigt!! det är vid sådana stunder man älskar att vara gravid!! :D

annars i veckan har de inte hänt så mkt mer.. (förutom i måndags en de har ja redan berättat,, har dock inte fått bilderna än, men sett bilderna som va i tidningarna haha) vi va till niklas mamma både i tisdags och igår,, först dit å visade bilderna på våran lille skatt och sen igår fyllde hon år! blev en vinflaska och en inpackning från salongen! vilket blev uppskattat!

nu har ja fått lite papper från sjukhuset angående mitt lilla hjärta... ska till kemlabb nästa vecka för att ta olika prover, sen ska de tydligen göra en utredning av mitt hjärta och den remissen kommer ja få innan slutet av juni någon gång.. at allt ska ta sådan tid? men tur att de kolla rupp det ordentligt =) av läkare fick jag även ett brev idag där de stod att en kardiolog bekräftar at jag har haft en sk paraoxysmal surpraventikulär takykardi... vilket ja fattade noll av... men ingen fara så vidare ja inte får nå er besvär tydligen.. så de är ett plus iaf! men ska som sagt ta massa prover till veckan,, bla sköldkörtelprover.. hmm få se hur det går då? gillar inte sprutor så där jätte mkt...

ikväll ska de bli av att sätta i jennys löshår! för de hade inte kommit ifredags,, så vi tar det idag istället! annars blir de en lugn dag,, ska snart iväg å jobba. har haft fullbokat hela veckan å det är kul!!

men nu ska ja göra lite lunch! ha det så bra!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0