mys dag!

idag sov ja å älskling jätte länge!! åh så skönt de är att göra det ibland!! sen upp å göra en ordentlig frukost, eller borde vara lunch/middag då vi åt "frukost" halv 3 :D sen har vi suttit å nördat oss framför både dator å x box.. nu har vi ätit lite kyckling  å ris, å nu väntar en god efterrätt på oss, nämligen lite fruktsallad!! Mmm va gott de är! har även i lite melo, hallon å liite blåbär i för att variera lite..

igår kom pappa, Mia å lillebror Erik hit å jag fick min älskade filmkamera! sen fick ja även en väska där ja kan ha ilmkameran i, och sen en bok "stora boken om barn" men den hade jag juh redan så de va lite synd.. fick pengar istället :P sen passade de på å bli snygga i håret hela familjen, alla blev klippta å farsgubben fick även lite färg i för att ta bort liite av de gråa, men inte allt =)

på kvällen åkte ja iväg på årsmöte med domarna, och där fick man även lite kommentarer om magen haha!
sen va e lite kul å kolla på statestik dom hade gjort över domarna, där man låg bra till ^^ å ja va en av de få som skulle komma upp mig mer i år.. men de får vänta ett år till nu.. hoppas man har ork å tid å börja döma redan nästa år.

och imorgon är det ÄNTLIGEN DAGS!! ultraljud ^^ Jiiiiiises va ja längtar! å på kvällen middag på woodys å gesällbrevsutdelning,, kan de bli bättre? :D
nej nu ska ja gå å kika på en bond film med älsklingen å äta lte fruktsallad! ha de gott!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0