morgonpigg

för en gångs skull vaknade ja tidigt å va inte ett dugg trött! härligt! så gick upp och åt lite frukost vid 8, sen gjorde vanliga morgon rutinerna som att duscha, fixa hår å lite make.. sen efter 9 åkte jag till sjukhuset för att ta lite prover på kemlab för hjärtat.. sen iväg å posta lite brev. hemma igen så betalade lite mer räkningar som kommit,, fattar inte hur mkt räkningar de kan komma ibland :P sen ringde jag till goldwell,, eftersom ska dit på lördag på 2 dagars kurs, men har inte fått ngn information alls. vet kanppt var de ligger, går dock att se på hemsidan, men sen brukar man få erbjudanden på hotell å "biljett" till kursen.. så tycker att det är lite dåligt att man inte fått det än,, men det fanns ingen som jag kunde prata angående om detta, så nu sitter man å hoppas att de ska ringa upp snart å att man ine blir borglömd...

så skulle ja ringa till barnmorskan, men telefontiden hade slutat redan halv 10.. så det får ja göra imorgon.. tycker ändå att man varit duktig och tagit tag i lite saker idag igen. tycker nämligen om att dra ut på allt till sista stund.. vilket inte är så bra..

när ja gick ner till bilen förut såg jag att de satt en stor nedrans böteslapp på volvon.. inge kul.. men får säga till niklas att han får försöka flytta den, men bateriet är slut, bilen är numera avställd, bromsarna å avgassystemet är paj... kul!!! och vi har inte hört nå nytt om radhusen vi är intresserade av, å en av lägenheterna vi eventuellt vile köpa var redan såld.. vill hitta en annan bostad än här innan våran lille älskling kommer! lägenheten i sig är det inget fel på, men för liten för en till, och på tok för liten toalett. sedan finns det ingen plats att ställa barnvagnen på,, jobbigt att släpa upp den till 3e våningen varje gång =S hade funnits hiss skulle de inte vara något problem, men nu finns de inte det..
ska få hjälp an Jörgen den dagen vi ska flytta härifrån med att tapetsera om på de ställen katterna har varit på tapeterna,, (dvs alla rum förutom sovrummet) det är från när de va små.,, så de är jätte snällt av honom!

ny bil vill jag ha oxå! kan inte ha min lilla blå två dörrars bil när vi får barn.. får inte plats ngn barnvagn där heller, eller jo det får de om man är lite envis å de är bara ja å bebisen som ska åka,, annars är de kört... inte bara små saker som behöver införskaffas nu inte.. men de ordnar sig!

nu ska ja göra lite mat =) ha det bra!



vill tillbaka... ^^

Kommentarer
Postat av: ERICA - FLYTTAR TILL USA 09/10

tack så mycket för kommentaren! svaret på den frågan kan du hitta under kategorin "frågor & svar" :)

2009-03-12 @ 21:33:15
URL: http://ericatimar.blogg.se/
Postat av: Nicole

Hejsan ^^

Ville bara berätta att jag har en dsignblogg där det pågår designauktioner. Billiga priser och välgjorda designer, om jag får säga det själv haha ;) Ibland har jag även utlottningar :)

Kika gärna in om du är sugen på en ny design...

2009-03-13 @ 00:53:35
URL: http://xoxonicole.blogg.se/
Postat av: Alisa -[Amor Vincit Omnia]-

Hehe tack:)

Han är 1½ år!:)

2009-03-13 @ 09:32:34
URL: http://alisagonzalez.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0