magen!

niklas tog lite smyg bilder på mig imorse när ja  stod och fönade mitt hår,, å magen syns den med ^^



här är några andra bilder på magen som togs för någon dag sedan ^^





bilderna ovan är tagna i vecka 19 + 5 dagar :)  och imorgon har ja gått halvvägs! kan ni förstå??!! :D helt underbart!

i helgen såg jag på magen när den lille sparkade,, och det syntes utanpå, som någon pytteliten människa som petar på insidan haha blir så glad när jag känner hur bebisen sparkar å rör sig,, även om man är kanske lite små sur så går de över på en gång när jag känner den lille.. oj vilken lycko känsla det är!! och idag på jobbet kände jag bebisen flera gånger hur den rörde sig tihi, så mysigt.. så går runt på jobbet å myser hela tiden haha




älskar dig!!

<3 Du & Jag <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0