jag är kär...

älskar dig såå mycket!! skulle kunna göra allt för dig!! älskar när du går å pussar på min mage å frågar hur de är med magen. Det värmer i hjärtat. Jag älskar dig för att du älskar mig fast jag ser mer eller mindre ut som en knubbsäl, känner mig inte ett dugg fin iaf.. så blir så glad när du säger att du tycker jag är fin. Vet inte vad jag skulle göra utan dig?
tänk om ni inte hade tagit data salen den dagen i skolan för 2 år sen? då kanske vi inte skulle prata.. dåskulle vi bara vara varandras fylleflört från statt... haha   men sen tog vi en lååång promenad runt hela Karlskoga och hann prata om allt mellan himmel å jord. Du sökte min hand, jag var osäker först. men i slutet av promenaden gick vi hand i hand.. väl hemma utanför mig gav du mig den perfektaste godnatt kyssen man kunde ge.. lite försiktig men ändå kärleksfull.. redan då visste jag att jag bara ville ha dig!

är så glad att vi firade våran student tillsammans, gick på balen tillsammans. gick i samma skola några månader innan vi slutade =) är så glad att jag träffade dig! jag är så kär.....


balen -07

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0