hej fredag!

veckorna går undan, och det med besked!!
idag ska vi ha en praktikant på salongen, från åk. 1. är alltid lite kul med praktikanter (om de är trevliga vill säga å inte är sånna som bara sitter på arslet å vill inte prata över huvudtaget, de är aldrig skoj).
ringde barnmorskan imorse för att se när ja ska dit näste gång, och de blir i början va april, sen fick jag höra att de tabletterna jag äter (för bla järn) är inte bra för mig!! och nu har ja ätit dem i några veckor,, så jag hoppas inte att de har gjort någon skada på fostret =S så nu ska ja kila till apoteket för att köpa rena järntabletter, å inte med några A vitaminer i... ska sluta lyssna på aretskollegor gällande kost råd.. de har haft fel hittills... jaja de försöker väl bara vara snälla..

imorgon bär de av till Stockholm!! Kursen börjar inte förrä kl 13, så jag hinner med lite shopping innan! sen slutar de runt 5-6 å då drar vi upp till gävle, hem till pappa å blir bjudna på mat och tittar på finalen av melodofestivalen.. kan bli skoj.. på söndan drar vi till stockholm igen, kursen börjar 11 å slutar runt 4.. blir alldeles lagomt det. ska ha med egna kammar å borstar, nålar mm har de på plats så det behöver man inte ta med eget..
det hade blivit n fel, så jag har fortfarande inte fått någon som hellst information om kursen förräns igår då vi höll på å ringde till godwell hela dagen.. me nu vet ja var ja ska å när det börjar å slutar.. kan vara en fördel =)
lite nervös är jag nog,, har aldrig åkt på en kurs helt själv någon gång.. men hoppas att de inte ska bli en besvikelse.

hittade en bild på mig å Emelie från gesällbrevsutdelningen, så får ja lägga upp fler bilder sen när ja fått dem, men här kommer den bilden iaf:



haha å jag vet att jag är mer rund i ansiktet nu,, men det ha sin orsak det med :D

Kommentarer
Postat av: Babbi - [Design & Foto]

Hej! Om intresse för ny design till din blogg finns är du välkommen in till min sida, både personliga, färdiga, samt en utlottnings design finns :)

2009-03-13 @ 23:49:55
URL: http://babbidesign.blogg.se/
Postat av: Karin

Grattis till gesällen och till bebis.

Vet att det e lite sent men jag har inte läst din blogg på ett tag.

Kul o se!

Kram K

2009-05-15 @ 20:07:53
URL: http://lillak24.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0