galen tripp till lindesberg!

ifredags var det inte långt i från att man skulle stressa i hjäl sig kändes det som.. runt 11 skulle ja vara på jobbet då vi sa hejdå till carina =/ sen fort iväg till arbetsförmedlingen där det tog enormt lååång tid innan man fick hjälp,, sen rusa iväg till hm för att hitta nåot att kanske ha på sig till kvällen men när man inte har ngn ro i kroppen är de svårt att lugna ner sig å kika igenom kläderna,, å tjck som man är är de inte de lättaste att hitta ngt snyggt.. men blev iaf lösnaglar å en ny mascara,,, efter de åkte ja iväg till ica å handlade mat inför kvällen =)
efter de hem å packde upp matvarorna, slängde i mig några mackor å sen fort till jobbet,, att klockan ska gå så snabbt när man har bråttom? hmm förstår inte...

efter jobbet kom älskling å hämtade mig å släppte av mig hemma, började att förbereda maten samtidigt som man diskade å började duka å fixa så de ser lite bra ut nät gästerna kommer! men ja glömde bort mig själv lite,, prioterade mig sist,, tänkte att man kunde fixa iordning sig efter maten.. så när charlotte å sandra dök upp står ja i mysbyxor och ofixad.. och det godtogs inte av mina vänner! så charlotte fick en impulsidè om att stta i mitt löshår igen,, hmm å de är så ljust ett löshår an bli kändes det som och så blond är inte ja längre... men hade iof lite mörka slingor kvar så jag letade upp löshåret å satte tjejerna i jobb på en gång medans j började bleka lite sligor i mitt hår,, emn med tanke på min kassa kvalite så dröde de nte länge innan mitt hår började gå av,, som de tidigare gångerna,, sköljde ur sligorna längst fram å lät de bak sitta kvar,, då tog vi en liten paus å åt lite thaimat som hade stått klart sedan de kom haha riktigt gott blev de,, så iaf ngt som blev lyckat! sedan va de bara att hoppa in i duschen å fräscha till sig! efteråt följdes en hel del med isättning av alla slingor, hitta ngt bra att ha på sig, lite smink samtidigt som man tg fram till drinkar till tjejerna,, helt ovetandes om att klockan drog iväg så fick vi syn på att klockan var halv 11 när ja började puffa upp håret på sandra,, halv 11??!! vi skulle ju åka runt 10!! (eftersom de va snökaos)  så med ytterligare småpanik skyndade vi oss till bilen å sen kom vi iväg!!

det va inge roligt väglag att köra på kan ja säga,, fy f*n.... sakta men säkert tog vi oss fram med musik dunkandes allt högre ju närmare lindesberg vi kom,, musikquiz å paparazzi lekar drog igång samtidigt som vi sjöng för kung å fosterland!! (inte de vackraste med andra ord)

vi kom iaf fram innan 12 efter en del frågor om vart folkan 13 låg. men tillslut hittade vi det,, hah å inte de snyggaste å fräshaste stället direkt :D vi hann med å se 2 låtar när dennis å dom spelade haha jaja vi missade det inte helt å hållet! sedan lekte vi lite mingelfotografer å frågade folk om de ville vara med på kort 8i bris på annat) sedan blev de dansgolet för hela slanten! trots att man är nykter å gravid i 5e månaden lyckades man skaka loss lite ändå ;) tror håret hjälpte mitt självförtroende ganska mkt den kvällen! =D  hemvägen va de ja å sandra som sjöng för glada muggar,,, charlotte va inne i sin egna lilla värld tror ja men kvicknade till strax innan karlskoga =)
när vi kom hem körde vi några varv på stan för att kolla pulsen på folket, men sen skjutsade ja hem dom å jag fick komma hem å sova :D

bilder när vi är på väg till lindesberg!!









snyggt med glasögon va? haha












och här kommer lite bilder från när vi är framme på folkan 13 i Lindesberg hehe:
























hehe sån snygg bild på sandra!! :D





den där lilla gubben fck vara med på ett hörn oxå =)














ja, det var allt för den här gången!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0