fredagsmys!

efter ja slutat idag bar det iväg till nöjesbutiken för att få lite onyttigheter inköpt till kvällen! har ett starkt sötsug nu ja haha å sura godisar börjar bli en favorit ^^ på menyn ikväll var fantasin lika med noll.. så de får bli lite rester från igår,, några hamburgare.. usch vilken onyttig kväll det kommer bli! får göra en sallad tror ja för att väga upp lite :D

imorgon kanske jag och älsklingen drar till badhuset å simmar lite..lte träning är iaf någon träning! kan va skönt å simma lite.. (om jag får på mig bikinin??? den började å va lite liten sist jag testade den,, men kanske går bra ändå) sen kan man juh alltid hoppas på lite solsken så man kunde komma ut och röra på sig!

igår kväll kikade jag å babe på "Bolt" haha å den va rolig!! så ni som inte har sett den än, kika på den!! :D och  förrgår kollade vi på skattkammarplaneten, lite gammal men lite rolig den med =) men ikväll blir de ingen tecknad film! då blir de ARN av alla filmer :P haha fast tvåan,, ettan va faktiskt bra så vi får väl se om den här är lika sevärd! en annan film jag vill se är "Män som hatar kvinnor" den verkar ganska grym faktiskt..

hörrni tjejer!!!! vad hände med våra fredagskvällar på melkers??!! nu va det ett tag sen känns de som,, förra veckan :P haha tiden går fort :D











hehe underbara är ni!!!! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0