stolt över mig själv!

nu på förmiddagen har jag städat å skurat badrummet, hallen och i köket, även diskat och fixat lite här å där så nu känns det rent och fräsht här hemma, (ett tag i alla fall) och snart är det dags att dra iväg till jobbet. Ja vet att jag borde ta det lite lugnare men får panik om det är stökigt för länge, mår mycket bättre när det är snyggt och rent runtomkring mig!
imorgon ska niklas iväg å jobba i sandviken och troligtvist hela nästa vecka i skutskär,, får ha jobba tillsammans med min pappa hehe lycka till... :D bra med lite extra pengar !!!
men nu ska jag försöka fixa iordning mig lite innan jobbet... försöka duger... :P



Världens mysigaste katt!!

Kommentarer
Postat av: Karin

Ja jag har använt det förut men jag har inte haft råd ett tag nu men nu är det dags igen =)

Duktig du har varit o grejjat lite =)

2009-06-06 @ 12:47:28
URL: http://lillak24.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0