gah!

åhhh trött jag blir! hade skrivit ett halv långt inlägg och sen fösvinner allting !! jag orkar INTE skriva om det,, inte nu iaf! =/ inte kul när sånt händer.. men men..

har kommit hem från salong nu och håller på och tvättar lite, ska lägga mig å läsa lite. Har ont i revbenen och ryggen.
imorgon blir det och luncha med charlotte om det inte hinner bli några ändringar innan dess. sen är det midsommar juh på fredag, här går det undan!! har inte riktigt bestämt vad ja ska göra, men lutar nog mot att vi åker till mamma,, niklas vill hellre det.. men skullr vara kul å vara med tjejerna oxå. Men man känner att man inte är lika roligt sällskap längre då orken inte är densamma, och kan inte sitta i samma ställning för mkt, och inte kan jag röra mig som jag vil för den delen heller.. suck...
hmm undrar om jag ska hoppa in i duschen nu när älsklingen är där,, överraska honom lite ;) fast de blir lite trångt iof... skitsamma,, jag gör ett försök! :D ha de fint så länge!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0