förvärkar!

aj aj aj... nu märks det att det börjar närma sig, de senaste 2 veckorna har jag haft sammandragningar/förvärkar lite tit som tätt... och så vet man att det här bara är för värkar,,, undrar HUR ont de riktiga värkarna kommer att göra sen när det är dags då? hmm... jaja det återstår att se!

idag hos barnmorskan gick allting fin fint! barnets hjärta lät som det skulle, magen hade växt som den ska, dock börjat att sjunka ner lite nu ;) alla värden och allting såg oxå bra ut, så det kändes bra. Och nu är det bara 7 veckor kvar... *weeeee*


snart är det dags att ge sig av till salongen, och idag står balfrisyrer på schemat! KUL!!! man är juh lite små nervös innan för man vill så gärna att allt ska bli bra och att man hinner på den utsatta tiden. Men man ser fram emot det oxå väldigt mkt! se om jag ska dit efter jobbet å kolla på alla fina flickor å pojkar ;) kul å se klänningarna, frisyrerna och make upen. man önskar att man själv ska iväg på bal igen. hehe Min bal var verkligen minne för livet. Det kommer jag sent att glömma, och är så glad att det var Niklas man gick med tihi!







Minnen från balen man sent ska glömma :)

Kommentarer
Postat av: sommarflickan!

gud vad vacker du var, fina ni var ihop :)



Håller en frågestund i min blogg, ställ en fråga! Uppskattas :)

2009-06-08 @ 15:06:54
URL: http://ssommarflickan.blogg.se/
Postat av: Karin

Fina!

Vilken salong är du på o jobbar?

//K

2009-06-08 @ 19:08:54
URL: http://lillak24.blogg.se/
Postat av: caroline

tack! =)

jobbar på Sköna Rum, har nu flyttat salongen så nu ligger den i samma byggnad som Colosseum. PÅ andra våningen håller vi till :)

2009-06-08 @ 23:31:47
URL: http://sweeetcarro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0