=)

så då var det här årets skörd av balfrisyrer avklarade, gick riktigt bra! Hann klart i tid med frisyrerna ock tjejerna blev riktigt nöjda, kul att se :) sen efter jobbet knallade jag iväg till kupolen för att kika på de fina frisyrerna och allt där till ;) såg en av mina uppsättningar och lockarna och allting hade hållt sig ändå, så det kändes skönt. Träffade Emelie och Sabina så vi tittade tillsammans och kommenterade klänningarna och de olika uppsättningarna. Skönt att de var uppehåll iaf åt dem, inte kul om det skulle regna precis..
efteråt åkte jag & Emelie till Drazens mamma å fikade, provade på ett bosniskt kaffe för första gången, och jag tyckte om det! =) Efter ett tag drog vi till mc donalds och köpte med lite mat, va riktigt längesen man åt "mat" där.. inget man längtar efter numera :P Åt maten hemma hos Emelie, där blev man verkligen upp passad haha fick fotmassage och allt av henne, man tackar!!! :D så skönt var det, fötterna kändes genast mycket mindre.
kollade på finalen på projekt runway, så duktiga de är!!

och nu har man nästan precis kommit hem och sagt godnatt till älsklingen, som är i gävle..
imorgon ska jag börja jobba 25% så endast 2 timmar om dagen nu.. blir lite trist men får tänka på mig och bebisen i första hand nu.
Och imorgon på salongen blir det en till rolig dag då jag ska göra en provomgång på en brud som jag ska göra i slutet av juni, så testa med hår och make up för att se vad som passar till den stora dagen. så kul med uppsättningar! :D
men nu ska jag krypa till kojs, mysa lite med katterna en stund innan. Hoppas ni har haft en bra dag!!


Kommentarer
Postat av: Karin

Jag MÅSTE komma igång nu igen ordentligt m träningen men jag är en smula lat oxå...haha

Oki.

Har ni ngn hemsida? Tänkte på vad ni gör för behandlingar o sånt =)

Ha d fint

2009-06-09 @ 00:26:08
URL: http://lillak24.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0