en solig helg i nordmark!

i fredags kväll åkte ja å Niklas till nordmark över helgen skönt att slippa sitta inne i lägenheten när det är så fint väder!
på lördag morgonen gick man ut i trädgården och åt frukost, så underbart! en ite senare åkte jag å lillasyster til sandsjön å svalkade oss lite, och hade jag haft bikini tror jag nog att ja skulle ha doppat mig, för det var sååå varmt! men badade bara upp till låren, och skvätte vatten på magen å armarna hehe =)


                                    Sandsjön



                                                                                                       syrran :)


jag med magen =)


söta ida!


den vita valen ;)


våra fossingar! Å mina är så klart de bredaste å blekaste :D


Älskar dig syrran!!! <3


Mmm sommar!



Gissa om man njuter?



Efter någon timme vid sjön så blev det fler soliga bilder, men från studsmattan där
Ida å Niklas spenderade mest tid haha
 
babe


världens bästa Ida


gravida jag!

   


systrar!




älsklingen





och på söndagen efter lillebror hade spelat match mot degerfors åkte vi en snabbis igen till sandsjön innan vi skulle gratta mamma på morsdag =)






så  i helgen lyckades jag bränna mina axlar å näsa,, kul kul... =)
men oj så underbart det är med lite värme!!!




Kommentarer
Postat av: Jenny

Gumman, var jätte försiktig me solen när du e gravid, tydligen e man extra känslig då. hjälpe en tjej me håret häromdagen som berätta hon hade fått jätte stora pigmentfläckar i solen när hon var på tjocken, hon visste inte att man var mer känslig för solen då. så nu kan hon inte sola utan att de lyser stora blemmor i ansiktet:/ men ooonekligen härliga sommarbilder=) vill ha sol igen ju!!!

Pusspuss

2009-06-04 @ 16:22:23
Postat av: Karin

Va härligt det ser ut =)

2009-06-05 @ 04:54:01
URL: http://lillak24.blogg.se/
Postat av: caroline

hmm jo jag vet att man ska vara försiktig i solen och det kan leda till pigmentförändringar, därför vågade jag inte sola för länge åt gången, men redan på lördan lyckades jag juh bränna mig så nästa dag smörjde jag in hela mig i solskydd. Hoppas inte det jag fått på kinden är ett sånt, å att jag alltid kommer få ett när jag vistas i solen numera =S Shit nu blev jag orolig.... tycker inte att de ska hända SÅ snabbt... attans.....



pusspuss!!

2009-06-05 @ 07:42:19
URL: http://sweeetcarro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0