Våran älskade Svea har äntligen kommit!!!!!

nu är hon här!! hon ligger verkligen hemma i vårna soffa brevid mig och sover så gott som bara ett barn kan göra! kan inte förstå att jag har henne här nu, henne man längtat så efter. Nu är hon här!!!! och lyckan är total!!! kan verkligen inte med ord beskriva hur otroligt lycklig jag är!
trots att det ständigt rinner mjölk från tuttarna, att de är otroligt spända, att man inte klarar att gå så mycket, gör piss ont att kissa, magen känns konstig.. så är jag lyckligare nu än jag någonsin varit!! jag kan känna att jag saknar Svea av att bara gå iväg till ett annat rum, hur sjukt är inte det??
jag är som sagt inte helt 100% efter förlossningen, men det är inte så konstigt med tanke på vad kroppen går igenom,, och alla känslor kommer i efterhand. Åh ja... jag är superkänslig just nu!! kan gråta av ingenting haha men det är glädjetårar som tur är hihi
Nu ska man bara lära sig att anpassa sig bättre till Sveas sov och mattider så man kan utnyttja tiden bättre så man kanske kan bli lite piggare!
men jag mår bra efter omständigheterna och Svea har det kanon bra! Och hon har 2 riktigt stolta föräldrar som älskar henne mest på denna jord!!!!!




Världens finaste Svea!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0