lite sommar bilder =)

tänkte dela med mig utav några sommarbilder som jag å älsklingen tagit den senaste veckan ^^


svalkar fötterna lite






pussas med älsklingen!



våra magar :)


grillar lite !


visar magen lite granna!


Niklas!

    

tok bilder på mig



jag vid stugan


pose niklas!
(ny färgad)


min mage!!

   

pussbilder måste man ha med såklart!

   

... och lite knas bilder på mig, det bjuder jag på! :D
vet att sista bilden håller ena tutten på å rmala ut,, men men :P



vid kristinehamn


niklas vid skärgården


jag min tjockis njuter =)


myser..


niklas ror ute på möckeln tihi




jag nere vid bryggan


här badas det mkt vill jag lova, fast där ska ja alldeles strax till jobbet =)

det var lite bilder iaf!
nu ska ja mysa med niklas lite!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0