helgen som passerade

lördan åkte vi hem till kära mor i nordmark och tog det lite lugnt där och blev bjödna på god mat! men de kunde ha blivit andra bullar hehe för på fredan kl 20.00 började jag å få värkar å de slutade inte förrän på lördag kl 22.00 och ett tag på lördan var det bara 4 minuter mellan verkarna å så höll det på en timme. Ringde förlossningen och de tyckte att vi skulle åka in. men jag ville vänta ett tag och tur var väl det för en stund senare började värkarna att avta och någon timme senare försvann de helt.. Hmm undrar jag hur de riktiga värkarna kommer att vara. när man har haft regelbundna värkar under en längre tid å sedan bara avtar de, så är de svårt att avgöra när de riktiga kommer..
men de märker man väl förhoppningsvist :P

idag har vi bara tagit det lugnt. åkte in till faster i fiipstad på eftermiddan där pappa och de andra var, så det va lite kul att få träffa dem igen. så fick jag klippa pappa å mia för det behövdes verkligen! men måste erkänna att de börjar på å bli lite väl jobbigt å klippa nu. men en vecka kvar på jobbet bara! sen så!!

och niklas åker till gävle imorgon, så har stått och gjort massa matlådor nu så han har under veckan. så lite huslig orkar jag fortfarande vara =) men nu ska ja spela lite kort på datorn sen blir det sängen för min del.
godnatt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0