7 juli

nu har jag varit lite huslig igen =) bakat kladdkaka å kola kakor samt dammsugit å skurat lägenheten,, ibland kan man vara lite duktig! kan vara bra att ha hemma lite gott när folk kommer hit å fikar så slipper man panik baka innan :P har haft besök här på förmiddan av anna, jörgen å deras minsting Rune =) dom va lite nyfikna på hur magen såg ut nu :)

funderar på om man ska lägga i lite mer slingor i håret ikväll,, å kanske klippa luggen för den är bra lång nu.. få se vad jag hinner å orkar med. tänkte baka lite kärleksmums i veckan oxå, när man ändå är i gång ;)

igår blev de en tripp till förlossningen igen. bebisen hade inte sparkat på hela dagen så vi blev lte oroliga,, så jag fick åka in på en gång, så titta de med ultraljud å gjorde ctg. men allt såg fint ut! Och tror ni inte att den börjar sparka när man lägger sig ner å det kollar med ultraljudet?? jaja då fick vi det bekräftat att allt var som de skulle. så fick man se hur sammandragningarna på magen höll igång,, lite kul å titta på siffrorna på den där apparaten.. men nu hoppas jag att man slipper åka dit nå mer innan det är dags!

tänk... snart får jag hålla i min lilla skatt!!!! vilken känsla!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0