1 juli!

uj vad det är varmt i lägenheten! jag tror jag kommer smälta bort här, Niklas kommer hitta mig som en smält pöl när han kommer hem..
ja jag vet att det har varit dåligt med updateringar i bloggen nu ;) men när det är fint väder som det är så spenderar jag hellre tid ute än framför datorn =)
den här veckan och förra veckan har jag badat i stort sett varenda dag. och de två senaste kvällarna har vi åkt till stugan runt 8-9 för att ta ett kvällsdopp och GUD vad skönt det är att få svalka av sig! och sen är det så härligt att bada för man känner sig inte lika tyng och otymplig som man gör annars ;)

nu är det mindre än 4 veckor kvar tills bebisen kommer :D gissa om man längtar??
tog kort på magen igår, och så här stor är den nu :



och mina fötter har lyckats att svälla ännu mer i värmen nu,, känner inte igen dem juh haha ser inte ut som mina fossingar!
så jobbar jag den här veckan och nästa, sen går jag hem och ska vila upp mig (så gott det går) inför förlossningen. som sagt,, det närmar sig väldigt fort nu!
och på salongen är man riktig varm oxå, står och känner hur det bildas svettpärlor ovanför läpparna, hur varm man är kring tinningarna. Mmm vad man känner sig fräsh! :D

nu ska jag tvätta lite sen ska jag nog sätta mig ute på balkongen och lösa lite korsord.
ha de så fint i värmen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0