torsdag

oj den här veckan har ju gått fort den med =) redan torsdag å imorgon fredag! Underbart!!

igår tog ja en fika med tjejerna på Melkers, en god macka blev de å skvaller såklart ;)
å svin kallt va de när man skulle gå hemmåt igår! fy faen ! när man kom hem kände man sig som en isbit,, så jag hällde upp ett varmt bad å myste lite innan älsklingen kom hem ^^
 nästa vecka på onsdan ska ja på den första hälsokontrollen, ska kika på mina värden å ta lite prover mm,
så då får vi se hur det går. 
till helgen åker vi nog hem till mamma å sover där, niklas ska fixa lite med elen oxå så det passar bra. se om man kanske kan åka till ikea på söndan,, skulle vara väl behövligt!
men nu ska ja göra mig iordning å gå iväg till jobbet om en stund.. ha de så bra!



jag och lillebror erik

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0