söndag!

har precis kommit hem från degerfors nu,, har varit på middag hos niklas pappa å de va faktiskt mkt trevligare än vad ja hade kunnat trott, Klas har förändras väldigt mkt nu å till de bättre så de kändes skönt, å go mat va de,, iof så va de väl Hanna som gjort iordning maten men gott va de =) så de blev några timmar,åkte dit vid 2 å kom hem nu.

nu ska ja ställa mig å baka lite muffins å kanske någon kladdkaka,, för imorgn kommer pappa, Mia ,Erik, Zenita och Linn hit och hälsar på. Hoppas att far min kan vara lite trevlig å öppen mot niklas nu då,, i hans ögon är de väl ingen kille som duger som pojkvän till mig,, jobbigt när de blir så =/  men nu får han verkligen skärpa sig! annars är de juh bara hans förlust!

sen kl 14 imorgon börjar ja jobba igen, å de andra är fortfarande lediga, fast tror carina jobbar, men hon slutar halv 3 iaf så då är man ensam i stort sett hela dagen ändå.

Oc nu äntligen börjar vi få värma i lägenheten!! vi har tagit oss i kragen å luftat elementen å vilken skillnad på värme det blev på en gång!! Underbart!!! 

å på tisdag får vi finbesök från Kristineamn =) Anna å lille Rune kommer hit å hälsar på, så därför ska ja baka lite så ja har något gott att bjuda på när man får så mkt besök, både imogon å på tisdag. ska bli kul å träffa Anna, de va nog i somras vi sågs sist,, alldeles för länge sen! å Rune har ja ite hunnit träffa än,, så tänkte om man hinner ner på stan å kanske kan köpa en liten present till honom. För de har ja inte hunnit gjort än..


och nu kan ja säga att jag är SJUKT TRÖTT på mitt hår! fan! vill ha långt! vill ha blont! inte skabbg halvdassig brun färg med ännu dassigare röd färg,, å den röda färgen får ja juh fylla på varannan vecka för att den ska se någorlunda ut... inge kul alls! å ing bra längd att göra någonting med, för långt för att busa till de som ja vill ha de, fööör kort för att göra något annat kul med de å för Tjockt för att rufsa till de, hinner juh lägga sig platt innan man sätter foten utanför dören känns det som... se om v kanske kan ta ett ryck på salongen,, men de värsta är att de vill att man ska vara korthårig å brunett, att man inte alls passa som blondin... BLÄ tycker jag!  haha fan va jag klagar.. nej ska nog börja å göra några ljusa slingor.. men vill inte ens tänka på hur de ska gå å ljusa upp mitt röda,, har iof grönt blonderings pulver å de gröna reducerar bort de röda så kanske ska testa med de först..

jaja får se hur de går med den saken... =)




lite olika bilder på mitt hår de senaste 1 1/2 åren...

Kommentarer
Postat av: Jenny

Mörkt som blont, du passar jätte bra i båda!!! men långt ska du nog ha tycker ja;)

2009-01-05 @ 10:18:52
Postat av: Charlotte

Blond och långt för faen! :)

2009-01-05 @ 13:53:52
URL: http://chrlize.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0