nästa steg i livet

nu ska jag äntligen berätta en sak jag har velat skrivit tidigare men väntat,, en del vet reda om det å en del anar säkert vad som pågår.. =)
vet inte hur man ska säga de på bästa sätt men jag säger det rakt ut,,, jag är gravid :D så i juli början av agusti ska jag och Niklas bli föräldrar (om allting går som de ska) Och det finns inget bra ord som kan beskriva mina känslor just nu, för de är så otroligt många!!

men nu har vi båda berättat för de närmaste å faktiskt,,, nästan bara fått positiv respons å glada lyckönskningar! å det var jag verkligen inte beredd på,, trodde att de flesta skulle se ner på oss, mkt pga våran unga ålder å dels för att vårat förhållande inte alltid har varit en dans på rosor. De flesta som bara känner oss lite å kanske har hört något dåligt kommer mest ihåg det mer än allt bra som har varit å är i vårat förhållande, men nu ska jag verkligen sluta bry mig om vad andra anser och tycker, det är min kropp, mitt liv, mitt val. Och jag har aldrig varit lyckligare än nu å det kan inget få mig att ädra åsikt om!

men allting känns så otroligt overkligt ibland,, veta att man ska bli en mamma, å få ett barn som ska växa upp till en bra människa. att de är såååå mycket mer än en gullig bebis man har under en kort period, det varar livet ut!
ser fram emot att få hålla om våran lilla skatt för första gången, allting som vi har framför oss.. Väldigt jobbigt kommer det att bli men samtidigt så underbart!!

så nu har jag sagt det. Ni som har negativa åsikter om de får ha de, men ni behöver inte uttrycka sådant i min blogg tack, vi har bestämt oss. så tyck vad ni vill för vi kommer alltid vara lika lyckliga för de!



lyckliga blivande föräldrar!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Världens lyckligaste föräldrar? Oh ja.

Världens underbaraste mamma? Självklart, inte ens en tvekan på den saken :)

2009-01-07 @ 22:00:35
URL: http://charlize.blogg.se/
Postat av: anonym

Grattis till er båda ! Gud vad roligt!! tror helt garanterat att det kommer att gå bra för er! Lycka till!

2009-01-09 @ 11:52:10
Postat av: Carro

grattis grattis grattis! gud vad skoj för er!:)

kram carro!

2009-01-28 @ 22:43:49
URL: http://carouline.blogspot.com
Postat av: caroline

tack så mycket!! vi är båda överlyckliga nu när man verkligen har insett att det är på riktigt =)

/caroline!

2009-01-28 @ 23:39:28
URL: http://sweeetcarro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0