hälsokontroll

idag har ja varit på hälsokontroll å inskrivning =) alla värdena såg bra ut, förutom att ja har lite järnbrist så eftr gravditeten ska jag börja äta järntabletter :P så 4 st fulla rör fyllde de upp med mitt blod, usch vad ja hatar sånt, så nu får man väl ett snyggt å smarrigt blåmärke i armvecket!

härligt väder är de ute idag iaf, kanske dags för en promenad senare??

åh jag längtar tills man ska iväg på de första ultraljudet ^^ så man verkligen får bekräftat att man har sin lilla skatt där inne.. ska bli mysigt sen när man får en mer riktig mamma mage, så man slipper se pluffsig ut, utan att de syna att man är gravid. men de kommer det med =)


haha en bild från när älsklingen fyllde år =D
å glasögonormen är jag ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0