fredag, helg - Igen!

då har an varit å jobat lite idag, första gången man jobbar de här året! å resten av jobbar teamet va lediga, så va helt allena på jobbet.. så efter 5 hade jai nte några kunder inbokadeså älsklingen kom dit så jag klippte honom lte, eller tunnade ut håret mest,, han har sån kalufs! Men snygg blev han, men de är han juh alltid ändå ;)

tror ja ska lägga upp lite bilder från nyår senare ikväll,, om ja inte hinner somna,, är sjukt trött nu igen.

Åh min mamma är så gullig, =) hon va i Karlstad idag så ade hon hittat ett par byxor till mig, så ringde hon för å kolla vad ja har för stl, å hon brukar inte direkt komma på att hon ska köpa saker till mig sådr, så det kändes lite kul, att hon tänkte på mig iaf, tyvär så fanns den inte i min stl, men det är tanken som räknas!

se vad man ska hitta på imorgon då.. Niklas ska väl till garaget antar jag.. man kanske ska ta å plcka ner alla tomtar? tycker dock de är mysigt med granen å ljusstakarna, men tomtarna kan kvitta nu när julen är över. Jaja få se hur duktig jag är imorgon..

på söndag ska vi till niklas pappa å äta lite mat,, kan bli intressant... haha


ska iaf leta reda på kabeln så man kan föra över lite bilder till datorn,, ha de så bra så länge!!



sådana här glas fick jag i julklapp för den delen ;)
jätte mysiga å dricka ur, å får plats med väldigt mkt vatten i dem!
                                          Perfekt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0