födelsedag mm!

i söndags blev man 21 haha =) Å nej det känns inge annorlunda än förut :P min födelsedag började med att jag gick up å diskade - KUL! inge frukost på sängen här inte ;) niklas skyllde på att ja inte väckte honom hehe sen fortsatte ja å baka bde tårtan å sen min speciella kraschade stubbe med hallon =D mitt i födelsebaket ringde pappa å erik å sjöng för min i telefon ^^ så jag fick lite sång iaf!
när niklas väl kom upp satte jag honom genast i arbete, med att städa, fixa kattlådan å hämta kartonger från källaren mm mm.. stackarn... men men, han får stå ut med mig ibland.
får ett alldeles för tidigt sms från mamma att de redan är på väg! å de som ALLTID brukade vara fösenade! sen får ja ett sms från faster som undrar om dom kan komma å gratta mig, å niklas bror inger till niklas å frågar varför inte de är bjudna! ojojoj va stressad ja blev =S jag som bara hade tänkt å ha lite fika med mamma syskonen å niklas mamma, men vi blev 12st i våran lilla tvåa.. å det ja trodde hade blivit misslyckat med bakverken blev succè!
sen blev de lite mer sång när jag kom in med tårtan, alla satt ner å ja stod upp :P å de va väl kanske 4 pers som sjöng, - Fegisar!! :D
fick bla presentkort på Ikea, parfymer, lotter, en STOR skål fylld med allt möjligt ^^ fick äve halsband mm. Älskling hade inte hunnit köpt något än så de får ja väl till veckan, bättre sent än aldrig ;) för förra året fick ja inget, :P

sen när alla hade gått å ja hade precis fått ut alla tallrikar mm från vardagsrummet så ringer de på dörren å där står Charlotte med ett STORT paket!  men fick vänta å öppna de tills Emellie kom ^^ å då fick ja första leksaken till bebisen! jätte söt! TUSEN TACK!!!! en sån där mobil bebisen kan ligga under å leka med de hängande leksakerna hihi
åter igen blev de lite tårta, men började även bli lite hungrig då man inte ätit något annat ä frukost å sen godsaker, så vi beslöt oss för att beställa Pizza å älskling fick åka å hämta haha kikade på "the guy thing" som gick på femman,, ÅH vilken pinsam film!! usch! :D

efter de hade gått ställde ja mig åter vid disken.. å det va alldeles för mkt disk - IGEN! men skönt att bli av med allt på en gång,, sen senare på kvällen kom älskling hem igen, för han hade spenderat lite tid i garaget.. sen va även den här födelsedagen över...


på måndan gjorde ja en riktigt god fläskfilè gryta! Mumma! å igår gjorde ja thaimat med lövbiff, riktigt gott de med så den här veckan har man ätit gott! =)
igår va vi och köpte en barnvagn oxå =) så nu är de fixat! kul att beta av de saker man behöver så man inte måste köpa allt i sista minuten, då skulle de bli svindyrt! och OM de skulle hända någonting kan man alltid sälja vidare på blocket lr dylikt...

ne nu ska ja hoppa in i duschen! ha en bra dag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0