en riktig liten husfru!

igår på jobbet blev ja överraskad utav Charlotte å Sandra som kom med en liten tårtbit till mig ^^ så gulligt av dom tihi! de blev uppskattat!! tack tjejer!!




sen efter jobbet åkte ja hem å gjorde mig iordning innan middan på harrys. När ja var klar åkte jag hem till anellie å hämtade henne å Jeanette. Sen när våran trio kom fram så blev vi visade till vårat bord. Blev dock lite besviken att menyn inte va så stor,  men helt ok. Ja åt Enchiladas, å den va ja inte heller så imponerad av. Bränd i kanterna å lite små torr innuti, Niklas gör bra mkt godare än de på harrys! :P (iaf den kvällen) annars va de en ganska trevlig kväll, drack väldigt mkt vatten å sprite med lime i medan de andra drack både vin, cider å drinkar,, men de va gottmed dricka oxå =) å man märkte att allt efter tiden gick höjdes ljudnivån allt mer å de förvandlades mer till krogmiljö än mysig restaurang miljö.
Vi var till och med uppe på dans golvet en sväng , men ja säger bara en sak = jag dansar sällan nykter! å då var ja verkligen inte på ngt humör heller haha så jag stod mest å såg obekväm ut, å lite smått orolig att ngn full drulle skulle komma å butta till magen så de va en liten lättnad när vi gick tillbaka till bordet =)

och efter utekvällen åkte ja hem till älskling å hämtade upp honom, sen drog vi iväg till nordmark mitt i natten haha

sen idag blev ja väckt tidigt.. usch..

å ja och syster yster ha varit hemma å städat huset å lagat mat mm, medans niklas å mamma var iväg till Rättvik å hämtade några saker mamma skulle ha, halv 9 åkte dom å kom tillbaka strax eftr 16.00,, inte de bästa vädret att ge sig ut i med släpvagn mm =S men de gick bra iaf =)

å här hemma ikväll har ja hunnit med å diskat,m städat toan, sprungit upp å ner till förrådet, bakat dumlemuffins inför morgon dagen,, å nu ska ja göra lite rulltårta! den riktiga tårtan gör ja imorgon innan de kommer, blir godast då ;) så jag har verkligen varit en liten hemmafru idag!











Kommentarer
Postat av: Charlotte

Ja vad ska man säga, tack för att du visar upp min bästa sida på de underbara bilderna! :) haha. Nu är det krig vännen min!

2009-01-25 @ 21:13:43
URL: http://charlize.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0