det nya året

igår va en fylld dag med förberedelser inför kvällen, fixade med efterrätt, städade, handlade de sista, oljade in plankorna (inför planksteken) städade till å med toaletten! det ni! å så gick ja faktiskt upp kl 7.00 på morgonen för att tvätta, så de har vart fullt upp, men älskar att göra iordning inför tex middagsbjudningar mm.. å de roligaste är nästan allt innan å självklart när man njuter av maten såklart ;)  men blev iaf lyckad med både drinkarna, förrätten, huvudrätten å efterrätten =) å tror de andra tyckte om de med !
under kvällens gång blev de även lite buzz spelande, lyssnandes till musik, å självklart skvaller som hör kvällen till. kvart i 12 lyckas ja få ut alla i lägenheten (då ja ville kika på lite fyrverkerier) så 7 pers i min lilla peugot körde ja iväg med dem till bankomaten, å då kommer sandra på att hon glömt sin påse med ett par skor i hos mig.. ÅH SMART å komma på de då!! ganska smått irreterad vände ja tillbaka hem till mig å där frågar hon om ja kan springa upp å hämta den,, hehe nej de fick hon fixa sj... tillbaka till bankomaten med 4 minuter kvar till 12 slaget.. körde ner till stan å parkerade å sen ut för å kika på lite fyrverkerier,, =) mysigt tycker ja å nyårskyssen blev precis på 12 slaget :D Mmm vad jag älskar min Niklas!
sedan åkte vi hem, (skjutsade de andra till wickan först) å väl hemma blev de mycket nyårs mys ^^ runt halv 2 åkte ja för att köra hem Emelie oxå, skönt å veta att de kommer hem ordentligt å lite väl långt att gå till sandviken ;)

idag gick vi upp nästan halv 2!!!! :D lovely..... varit en lugn mysdag som de ska vara dagen efter nyår,, vi va dock ute å gick lite i kylan förut, de va väl de nyttigaste ja gjort idag haha
Imorgon är de dags å jobba igen,, bara 4 timmar som tur är sen är de juh helg igen :D

i år hade ja inte något nyårs löfte.. mkt annat å tänka på =) men vet att de här året kommer att bli något alldeles speciellt,, de känner ja på mig!








jag ser verkligen fram emot ännu ett år tillsammans med dig!
ingen kan någonsin göra mig så lycklig somdu gör mig nu!
du ÄR min ögonsten, älskling!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0