v. 17

nu är man i vecka 17.. helt otroligt! snart kommer man att kunna känna bebisen sparka, hicka mm =) då vet man verkligen att de är ett litet liv därinne =)

ja har fortfarande träningsvärk i benen!! haha men då vet man att de har tagit lite ;)

igår skjutsade ja 4 tokiga brudar till klaras i örebro (eller ja,, niklas va de som körde, han är så snäll å ställer upp ^^)  med musiken dunkandes å 4 fulla tjejer i baksätet i min lilla peugot.. lyckat,, tur att man sitter fram å slipper trängas!
väl hemma va båda jätte trött, så vi gick å la oss en stund i sängen för å vila,, men de gick inte!! båda somnade å jag hade kläderna på mig  å lilla skorpan låg vid min mage! sen vaknade niklas vid fem å tyckte att ja åtminstone skulle a av mig kläderna,, men när ja sover går de inte så bra å diskutera med mig =) så kläderna behöll ja på! lite varmt när man vaknade imorse.. å nu har ja inte hunnit gjort så mkt slängt lite kläder i tvätten bara. ska göra en sockerkaka hade ja tänkt,, niklas moster inda kommer hit med lilla erik,, hon ska bli snygg i håret hade vi tänkt ;) 
runt 3 idag ska vi till anna å kristinehamn å hälsa på oxå.. ska bli kul!
men nu är de väl bäst att ja sätter lite fart här ! ha de gott!!




   

 
    





magen växer! gud va de känns underbart!!!




















älskar dig <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Herregud vad fort det går! :) Brukar kika in i din blogg ibland :P Söt mage du fått!

2009-02-22 @ 00:06:14
Postat av: Anonym

ja tiden går riktigt fort! å det är tur de på sätt å vis, annars skulle ja bli tokig av all väntan :D

hihi tack så mycket! så mysigt å känna å se att de växer, att de händer saker där inne! =)



mvh

caroline

2009-02-22 @ 14:59:02
URL: http://sweeetcarro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0