uscha

fyy va jobbigt de är å vara riktigt förkyld!! å gå halva dagen på saongen å vara trevlig :P haha när man egentligen bara vill hem å krypa ner framför soffan.. jaja så är de,, nu håller ja på å gör lite mat.. ost snitzel , ris å currysås blir det på menyn idag! sen ska ja nog göra iordning lite fruktsallad,, va längesen! och det är juh ite alldeles för onyttigt =)

imorgon blir de upp kl 7 och tvätta.. sen efter jobbet ska ja sätta i löshår på jenny å klippa lite.. sen är det helg!! längtar...

på lördag kommer som sagt pappsen å dom hit, å jag får min älskade kamera!!! å lördagkvällen ska ja på årsmöte med domarna :P men ska inte vara med å bada i år.. inte så kul att plaska runt i vattnet med bara killar när man känner sig som en valross.. så de får bli en annan gång!

hoppas ni mår bättre än vad jag gör nu iallafall!!



ge mig sommar.. NU!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0