sömnlös morgon

imorse när älsklingen gick upp (runt 5!!) kunde inte ja somna om,, å de är inte kul.. för tycker att de är liiiite för tidigt att gå upp den här tiden på dygnet.. gick å kikade på tv en stund, sen gjorde jag iordning en riktig god smoothie med hallon,melon,banan,vanilj youghurt å lite mjölk i.. Mmm!!!

ikväll blir de spel kväll hos charlotte,,, några hederliga sällskaps spel =) så ska emellie göra iordning lite mat,, skulle tydligen bli lite lax, ser ja fram emot! ;)

usch va jag längtar tills nästa måndag!! nedräkning!! :D


Kommentarer
Postat av: niklas

herregud vad jag vill att det ska vara måndag nu ! vill bara att det ska vara juli!



älskar dig !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2009-02-26 @ 04:58:21
Postat av: caroline

hihi ja de vill jag med älskling!!!!! tänk.. vi ska få se våran bebis för första gången!!! kyssar din caroline!

2009-02-27 @ 18:26:51
URL: http://sweeetcarro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0