onsdag!

idag på salongen har de gått prima prima!! bara nöjda kunder :D å min yngsta tam kund har ja haft idag xå som alltid ska ha färgade stjärnor i håret efteråt, de är väl de bästa med hela klippningen, att få lite sprayfärg i håret haha

nu har ja kommit lite längre i min stor städning a lägenheten,, ytterligare några utrymmen har rensats å de har blivit mer plats! otroligt att man sparar på en massa små skit hela tiden som bara blir liggandes någonstans å samlar damm..  men nu ska de bli ändring på det!!

idag fyller min kära lllasyster år,, 12 år,, gud hon blir tonåring nästa år,, min lilla tös!! hoppas hon inte följer syrrans våra tidiga tonårstid.. USCH!!! den tiden vill ja inte ens tänka på! skönt att folk (eller rättare sagt jag) kan ändra på mig!


hmm det är sjukt vad mkt saker som händer med kroppen medans man är gravid!! å den som sa att man är som snyggast när man är gravid måste haft synfel.. andra kanske är hur vackra som helst, men när ja ser mig själv i spegeln ser jag en tjej som fått fullt med fula finnar, rundare former, även i ansiktet, kissnödig väldigt ofta, och jag har ett hår som ser ut som hej kom å hjälp mig!!! finns inte mkt jag gillar med min kropp just nu,, förutom magen såklart!!    
låren å de struntar ja i att ja har blivit rundare om,, men inte kul att bli de i ansiktet.. men minst kul är finnarna... ser ut som en nybliven tonåring för tusan!! men de är smällar man får ta! snart går ja in i v. 16,, snart gått halvvägs juh,, tänk vad fort det går ändå!
jaja,, men nu ska ja göra lite mat, idag blir det potatis å Snitzel (akta stavning) =) men hoppas ni får en bra kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0