måndags..

haha ja kör en liten variation av uppdaering någon dag i efterhand :P

i måndags iaf så va jag iväg på frisörvisning "trendzone" med Godwell.. kan inte säga att visningen a den bästa ja har sett,, men alltid kul med lite inspiration. får passa på å utnyttja mitt stipendie innan de är för sent,, ska även på kurs i stockholm sen i mars, ska bli kul!!!       lite tråkigt va de å gå på visningen själv,, men älskling va så go så han skjutsade dit mig så han visste att man kom fram ordentligt =) när ja hade gått in å skulle ta en baguette (brukar alltid serveras ngn typ av förtäring innan visningarna) så ser ja att de är fullt överallt å de flesta sneglar upp å tittar på mig.. kul.... men men gick fram till ett bord där de satt några å frågade om ja fick slå mig ner, skönt med sittplats ändå!
när visningen satte igång kände ja på en gång att de skulle bli en B version av en bra visning.. tog lite kort men hade kameran inställt på något konstigt sätt så de blev inga bra bilder..
efter visningen kom niklas å hämtade mig, åkte å tog en kaffe å glass på statiol sen for vi hemåt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0