finns ingen annan som dig!

är så glad att jag har dig! att man får vakna upp brevid dig varje morgon, somna tätt intill dig varje kväll! det är så underbart!
ligga å snosa dig i nacken, dra fingrarna genom håret, smeka din kropp.. åh gud va jag älskar dig niklas!! känns verkligen som vi har mognat till oss å är redo för det nya tillskottet, å de känns så skönt å slippa oroa sig för småsaker so man gjorde i början. slippa vara orolig att du är ute å hittar på något, skönt att veta var man har dig älskling! och så här trygg har ja aldrig kännt mig tidigare, jag har fortfarande färilar i magen när jag ser dig ;) haha !!

älskar dig mest av allt!
/din caroline!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0