en shoppingdag i örebro

igår va jag å älsklingen i örebro hela dagen. Så kul att komma iväg å shoppa lite!! har inte blivit så ofta med tanke på att vi sparar så mkt till framtiden å vårat nya tillskott ^^

men hittade de ja ville ha igår så jag känner mig jätte nöjd!! och fyndade med ett par nya skor på stadium oxå. Hade presentkort på 400 kr kvar sen ca 2 år sen så de kändes som näst intill gratis, och sen just de paret ja ville ha fanns inte i min stl, men provade ett par i stl 37 å de passade jätte bra och tur va de för dom va de tydligen rabatt på så 600:- kostade dom nu, så 200 spänn för ett par nya skor passar mig alldeles utmärkt!! sen innan vi åkte hittade ja 850kr i min väska som jag totalt hade glömt bort!!! och hur ofta gör man de??? lika sällan som man vinner på lotto känns de som haha =) pengarna hade legat i ett mindre fack som ja inte hade tittat i tidigare :)

så här är lite bilder på några av inköpen igår:



skor .stadium, Lacoste svarta
svart tunika Gina tricot, som ja ska ha å jobba i.
björn borg trosor
örhängen
mamma jeans från HM



ny Bh som passar!
vit oversize tröja från Gina Tricot
blå topp från Gina tricot

       
      skorna!!                            örhängen!         extra grej till bältet så det inte ska ligga
                                                                                     på magen



niklas sätter ihop de nya vardagsrumsbordet ^^
skönt i bli av med de där fula glas bordet!! :D    

men matbordet som vi har nu kommer ja dock att sakna.. älskar vårat barbord men kommer bli jobbigt å ha sen.. men vi sparar barbordet tils vidare iaf. 

sen blev presenter till både syskon å emelie avklarade! så nu sitter ja å väntar på att de ska höra av sig, sen ska ja hämta charlotte för att åka vidare till Emelie å gratta henne! hon fyllde 22 igår!! Grattis grattis!!! :D :D  



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0