en bra början iaf..

nu håller ja på igen... Nu ska ja bli blond!! har redan slingat 2 ggr, men efter första omgången såg de verkligen förjävligt ut!!! och fick tyvärr gå med de ett helt dygn innan jag fick det fixat.. INTE KUL!! sen gjorde vi om de i fredags så nu ser de iaf någorlunda ut.. men har så nedrans kass kvalite på håret där det röda har varit.. efter 10 min med blekning så började håret  gå av så de va bara att skölja ur å se rosa å orange ut.. piss.... men nu är de mörkbrunt där iaf,, bättre än rosa :D å resten av håret har ljusa slingor,, så nu är de bara å fortsätta ett tag å underhålla håret med inpackning å vårdande produkter så de ite blir mer slitet än nödvändigt.. men de ska bli så skönt att bli ljus igen!! har hållt mig mer än tre månader iaf, inte dåligt de! förra gången ja va mörk varade det bara i en vecka =)

ikväll ska ja till melkers igen på lite kvällsfika med tjejerna igen,, trevligt trevligt!!!
niklas tror ja skulle ut,,, men har ingen aning ;)

imorgon ska de bli kul!!! ska till örebro för en hel dag med shopping som avslutas med ett biobesök,, jag & älsklng ska se "valkyria" ska bli kul! så ska ja bla köpa:

Nytt köksbord + stolar
soffbord
nya arbetskläder i större stl!!
björn borg trosor till syrran
tv spel åt brorsan (båda fyller nästa vecka)
present till Emelie som fyller imorgon
inflyttningspresent till charlotte ^^
nya skor
nya Bh:ar för mina är på tok för små nu
ett ar snygga mamma jeans (om ja hittar)


så de är lite vad ja ska kika efter i alla fall =)  va så längesen ja va iväg å handla så f*n va skönt å komma ut lite igen å drömma sig bort! haha har känt mig som en riktigt liten husfru här hemma den senaste tiden :P




saknar mitt långa, ljusa hår...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0