fortfarande ingen dator...

vill så gärna lägga upp massa bilder på lill pluttan nu!!! men det får vänta ett tag till antar jag. suck!

här hemma har ja lyckats få lite julstämmning åtminstone, granen är pyntad, lussekatterna är bakade, alla julklappar inslagna å väntar under granen.. och det doftar jul!! det tycker vi om!


imorgon blir det paus i julstöket, ska på begravning i Filipstad.. och jag har ingen aning om vad ja ska ta på mig,, vill inte komma i helsvart precis.. ingen ide å dra på mascara imorgon, kommer säkert komma en å annan tår. får leta fram nå fint som man kan ha,,hmm måste juh ha någonting ändå!


idag va vi ute på långpromenad i snön - härligt! lyckades till å med få med Niklas! ;) han har man inte sett mycket av i helgen.. han har haft fullt upp med bla biobesök, utgång, fixa med bilar å en massa annat :) kul när det händer saker! ska försöka väcka niklas å övertyga han å hämta ett glas vatten åt mig,, lite nytta ska han väl göra? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0