uppe i gävle!

våran lilla familj tog sitt pick och pack och åkte upp Till Gävle i söndags. och igår blev de barnkalas för hela slanten då min lillebror Erik fyllde hela tre år!! och han var riktigt ivrig att öppna alla små & stora paket och när allt var öppnat sa han att han faktiskt ORKADE att öppna flera paket, det lovade han hehe :) sötnos där!

Och med Svea har det gått riktigt bra att vara här, sovit bra om nätterna och idag sov hon och jag till halv 10!!! förstå vilken lyx! sen kom morfar in och ville mysa lite med henne, men inte förrän jag hade bytt blöja på min lilla ängel haha
sen va vi ute och gick promenad så hon ligger fortfarande kvar ute i vagnen och sover, skönt med frisk luft!
nu känner jag att det börjar lukta mat inne i köket så det blir gott med lite lunch nu. Efter det ska ja klippa pappa innan han hinner bli allt för lång hårig!

men ni får ha de fint!! kram på er!



hittade en bild från när Erik var nyfödd :)
Mia, Erik, Jag och pappa 3 år sedan nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0