solen skiner in genom mitt fönster

hittills har det gått bra den här veckan med svea. I tisdags kom tjejerna och vi beställde hem kina mat, åt tårta och fick ner någon godisbit. Hyrde filmen "stepbrother"  -   grymt rolig film!! rekomenderas starkt om man känner för att skratta :D
igår kämpade jag mit ut genom lägenheten med vagn och allt och ut i det fina vädret!! så det blev en två timmars lång promenad, ch det kändes i kroppen efteråt vill jag lova :P men jag klarade utav det ändå!!
Väl hemma var både jag och Svea varma så vi tog det lite lugnt och slappade framför soffan, gött!
hann även med å skura badrummet litegrann, skönt när man kan fixa med lite!!
ida ska ja se om det blir något bra tillfälle som jag kan våga hoppa in i duschen, men är lite orolig att jag inte ska höra henne om det blir något eller att hon vaknar.. det får bli en riktig snabb dush!

har tvät tid idag med, får se hur jag gör med min lilla ängel då, det lutar nog åt bärselen :D som sagt,, det ska bli grymt skönt när vi flyttar, kommer att underläta jätte mycket med små saker.
Nu ligger hon iaf i soffan å susar och sover ^^ sötare ebis finns inte!!! och jag har passat på och ätit frukost och plockat lite, tänk hur effektiv man bi helt plötsligt, man lär sig att ta vara på varje tillfälle. I förrgår stod jag på ett ben och diskade ;) och det andra benet gungade på Svea i barnvagnen haha, och det fungerade det med.
se om det blir promenad idag med eller om det blir fullt upp med tvätten.. Men vid 5 kommer Emellie hit och hälsar på. Så får hon se godingen för första gången oxå. Det blir kul de!!



en hungrig svea på bb

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0